Távkapcsolat, vagy amit akartok

Távkapcsolat, vagy amit akartok

I know that I can't have it all, but without you, I am afraid I'll fal...

2015. május 04. - daranyikolos

1. Annyira a XXI. század gyermeke vagyok, hogy most jöttem rá, hogyan kell "élesíteni" egy-egy bejegyzést, szóval a korábban megírt kettő csak most ment ki... az egyiket (talán) péntek körül írtam, a másikat vasárnap. Cím alapján össze lehet rakni, hogy melyik-melyik.

2. Épp az utolsó estére készülünk. Vicces, az elmúlt napokban több barátunk is "meglátogatott" minket. Csütörtök óta B.-nél vagyok, itt töltöm minden időmet illetve az estéket is, nyilván... amíg még lehet. Ami órákon belül elérkezik. Próbálom egyben tartani, de elég nehéz... azért is örültem, mikor átjött valaki - vagy az ő "oldaláról" vagy az enyémről, mert akkor könnyebb úgy tenni, mintha minden rendben lenne.

tumblr_nnpag39u181uraabzo1_500.jpg

3. Nagyon-nagyon félek továbbra is, és egyre szánalmasabb vagyok. Szerencsére azért a legjobb barátnőm próbál vigasztalni. 

csenge.png

4. Tudom, még el sem kezdődött, de mikor lesz már vége?

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergayblog.blog.hu/api/trackback/id/tr187430152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása