Távkapcsolat, vagy amit akartok

Távkapcsolat, vagy amit akartok

One track mind like a gold fish, stuck inside my petri dish, I can't breathe and I can't smile, this better be worth my while...

2015. június 09. - daranyikolos

34. nap

Hm, most kivételesen nem azért "tűntem el" napokra, mert bánatomban ittam, hanem mert... nem éreztem úgy, hogy ki kell írnom magamból valamit, ami bánt. Nem éreztem rosszul magam. Sőt, azt hiszem, mióta B. elment, most vagyok először (nagyjából három napja zsinórban) igazán kiegyensúlyozott. Az elmúlt napokban - jó, egy nagyon durva múlt hét után - csak itthon chilleltem, főztem, takarítottam, filmeztem, írtam... tényleg elég pozitív "időszak volt". És persze sokat beszélgettünk B.-vel, ami mindig nagyon jó. És az "őrület naptáram" első fele mindjárt betelik! Már csak két hét. Addig meg megcsinálom bőven a második felét, nyomtatok pár új képet, és a falam még inkább egy mániákus őrült szobájára fog emlékeztetni. De szerintem akkor is aranyos.

Szóval most épp minden jó. A munka is bejön továbbra is, a barátaimmal is király minden, mindjárt itt a június közepe, és ha ezt a hónapot kibírom valahogy, akkor egy nagyon eseménydús (Pride hét, Bánkitó) július végén visszatér B., és megint minden tökéletes lesz!

"I believe in possibility, I believe someone's watching over me and finally I have found a way to be happy, happy..."

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergayblog.blog.hu/api/trackback/id/tr677530428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása