Távkapcsolat, vagy amit akartok

Távkapcsolat, vagy amit akartok

First you love me and I let you in, made me feel like I was born again...

2015. június 02. - daranyikolos

28. nap

Hű, elég régen írtam utoljára... persze annyira nem, hogy akár csak annyit mondhassak, hogy "az első hónap eltelt" - de egyébként ez mindjárt megtörténik, sőt, a májusnak szerencsére már vége is. Ma megint egész jó volt amúgy, nagyon sokat beszéltünk és még az első valóban +18-as skypeunkat is megejtettük, amire azért már készültünk egy ideje, de az elég eltérő munkaidőnk, valamint a négy lakótársam állandó jelenléte ez kicsit megnehezíti, de ma szerencsénk volt és tök spontán összehoztuk. Kissé kínos volt, az én részemről főleg - nem hittem volna, hogy ennyire zavarban leszek -, de alapvetően imádtam. Ismét meg kellett állapítanom, hogy B. ezerszer jobban kezeli ezt a helyzetet. Annyira büszke vagyok rá... :) Nekem is fel kéne valahogy nőnöm a feladathoz.

tumblr_np9zp16y3s1r1anpho1_540.jpg

A blog hanyagolása viszont többek között abból is adódott, hogy a múlthetet megint kissé túltoltam, a munka mellett körülbelül négy vagy öt részeg/bulizós estét is sikerült beszerveznem, de egyszerűen képtelen voltam otthon lenni és elviselhetetlenné vált az állandó szorongás, tudom, szánalmasan hangzik, de tényleg nem bírtam ki józanul. Szóval jól is jött, hogy ma dolgoznom sem kellett, illetve leszámítva egy félórás kávézást Kristóffal, az egyik legjobb barátommal (hű, lusta vagyok visszaolvasni, hogy említettem-e őt már korábban, és ha igen, akkor hogyan hivatkoztam rá, mert egyébként nem Kristóf a neve... jó,mindegy), nem is nagyon voltam kontaktban senkivel. Pihentem, megnéztem két filmet, és tényleg, jó pár nap után végre hosszabban tudtam beszélni B.-vel aki már elképzelhetetlen módokon és minőségekben hiányzik. De, fun fact, 59 nap múlva már itthon lesz... so, that's something.

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergayblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1007510882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása